PLZ GOD NOT AGAIN

Oh så jävla jobbigt allt e ...de e de för att ja känner mej så jävla stressaaad just nu.. kl e ändå 04:53 liksom.. well well typiskt mej.,,, har en jävla massa o göra

MÅN: Ringa till sisu, ringa min chef på studiefrämjandet, ringa mitt nya work, ringa ekonomi avd
(YUPP JA HAR EN HEL DEL SKULDER MINST 35 TUSEN... TRO DE ELLE INTE... ) måste åka hem :(

TIS: Hämta nycklarna till jobbet tidigt, försöka få nya tider till studion...lämna in ma old keys..ska få nya..studiefrämjandet har köpt hela gamla sobelhuset...

ONS: Work @ gamla sobel fritidsgården som nu är köpt av studiefrämjandet... (dans kurser)

TORS: Jobba me bloggen så mkt ja kan... de ni missat ska ja ta o lägga upp..


fan aså va ja än gör så måste ja hem imon.... :((((

m

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-24 @ 07:43:08
URL: http://mennahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0