THINGS TO DO LIST/på gång list

borde jag känna mig stressad ???


check this out...


- maila iväg beskrivningmassa flyersh som jag måste ha innan vecka 36(dansen)


- åka till gbg för och hämta mina things !  min älskade kurs börjar 12e sep (krishanterare/samtalsledare & check in/check out personal !


- fixa ganska lång mix låt till dansen(ett företag har bokat in mig 2 hel dagar, 10 sep) 2-3 st dans lektion önskar de...


- ska skickas iväg salsa kurs genom ma work


- bas utbilning with work (växjö) i början av oktober månad


- ta kontakt me nike rockstar måste ha en workout låt av de (får inte ut de nånstans) :S


- börja träna exakt som innan 5 dar i veckan... IT´S A PROMISE haha


- fixa ma nails IGEN


- klippa mej... (pixi style) oh yaaah


-
möte med chefen, skriva på massa papper


- stor städa lägenheten haha...


- jobba mkt mer me bloggen (de ja tänkt på måste ja ha me) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0