ÄNTLIGEN SÅ JÄVLA STOLT

Va har  ja sagt om att tro på sig själv ? haa ? ni vet nog mkt väl va ja snackar om...  först så va ja så tveksam om ja verkligen kuunde klara de men vet ni vad fuckers.... ja har fått g på 4 uppgifter förutom en där ja fått ig... FUUUCK THAT ALLA FÅR IG ... JA KMR BA GÖRA BÄTTRE IFRÅN MIG NEXT TIME... anyways de ja vill säga e att ja vet egentligen inte om ja avslöjat de men ja har aldrig vart skol typen... e mer den aktiva typen... estet tjejen..träna o blabla... anyways.. de här ja pluggar till e på HÖGSKOLE NIVÅ kan ni fatta eller ?  ja har fan bara G I ENG A, OCH PSYKOLOGI A .... INNNNGET MER ;) AH FUCK THAT VEM HAR SAGT ATT MAN BEHÖVER HA MVG FÖR O KOMMA LÅNGT KOLLA PÅ MIG NU BARA.. ÄNTLIGEN PLUGGAR JA TILL NÅTT JA GILLAR ! ska ut i världen o hjälpa människor om ett år ;)))  jag har pluggat all night long fyfan va ja e stolt över mig sj !!!!!!!!!!!!!!! de går bra fattar bättre o bättre för varje gång.. de roliga e att ja e klar me kapitel 1 ... 4 uppgifter NUUUUU har ja börjat på kapitel 2.... wohooooo gjort klart första uppgiften... social fobi... jävligt hemskt egenligen för vissa individer som lider av de...  anyways .. senare idag så ska ja börja på depression...så här ser de ut iaf




KAPITEL 1 ... (4 UPPGIFTER)

  • PSYKODYNAMISK LÄRA ÄR:
  • HUMANISKTISK LÄRA ÄR:
  • KBT LÄRA ÄR:
  • HUR SKILJER SIG ARBETSSÄTTET:

KAPITEL 2... (8 UPPGIFTER)

  • SOCIALFOBI
  • DEPRESSION
  • GENERALISERAT ÅNGESTSYNDROM
  • PANIKÅNGEST
  • TVÅNGSSYNDROM
  • STRESS
  • PSYKOS
  • SJÄLVMORDSTRANKAR

 

SYFTET E ATT MAN SKA KÄNNA TILL SYMTOMERNA, BEHANDLINGARNA & BETEENDE

 

SEDAN DE ANDRA ÄR ATT KOLLA PÅ EN FILM... SVARA PÅ FRÅGOR.. LÄSA 4 JÄVLA TJOCKA BÖCKER SAMMANFATTA EFTER VARJE KAPITEL.... VI KMR ATT FÅ JOBBA MED STRESS/KRIS HANTERING DÄR VI SKA SVARA PÅ FRÅGOR .... VI KMR ATT FÅ TRÄFFA OLIKA KLIENTER SOM HAR JOBBIGT ... VI SKA FÅ GÖRA FLERA CASE PÅ HUR EN 45 MIN SESSION SER UT MELLAN EN TERAPUET OCH KLIENT.... HUR MAN BYGGER TRYGGHET I MÖTE MED EN MÄNNISKA....




 

WHAT CAN I SAY JA HAR ALLT I MITT LIV NU ! FÖRUTOM 2 GREJER... DE FÅR LA FAN TA SIN TID ... SKA BARA SKITA I ALLT NU O KONSENTERA MIG PÅ WORK & SKOLAN FUCK ALLT ANNAT O FUCK ALLA SOM SER NER PÅ EN ;)))))

 



 

PS. STÅR FÖR ATT JA SKRIVIT I MIN ÄLSKADE BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O EN SAK TILL OXÅ JA VILL TACKA EN PERSON SOM HAR FÅTT MIG ATT INSE VISSA SAKER... ELLE VÄNTA VILKA VISSA SAKER.. UTAN MASSA JÄVLA SAKER ! TACKKKKKK ! DU ÄR DEN ENDA SOM FÖRSTÅR MIG IBLAND... TROR DU VET VEM DU  ÄR ! LUFF U STILLLLLL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0