BACK IFRÅN LINKÖPING

sååå trött ja e... e iaf tebax ifrån kära linköping... fyfan så mkt ja skrattat så typiskt varje gång man e i sällskap me antonio så gör man inget förutom o skratta hahaha...  fyfaan jävlaaaa du :P anyways... de va jätte roligt.. men när vi alla drog ut blev de tråkigt... mkt roligare på förfesten... han hade inflyttningsfest damn va fint de va hos honom.... snart e de dags att ja oxå fixar till my place så som ja sagt länge.. iaf ja blev lagom lullig *stooolt' haha men när man blev nykter så började vi dricka igen.... vi däckade imorses helt slut e ja... fucked up sömn har ja haft denna veckan.... ja ska ta de lungt me promenad.. några nice filmer... o kolla på massa serier me min älskade mamma... så skönt o börja kolla på arabiska filmer igen haha....  anyways.... hahahaha om ja får lägga upp den bilden så ska ja fan o me göra de... ni kmr o älska den hahah.. får fråga mr antonio först..


 

ps. hur kan man vara vän me ett ex ? ja e stolt över en viss person som ändå kan vara vän sitt iaf...

bilder kmr upp imon elle senare..

juste ja imon blir de fika with ma gurls ...



omg..en stackars tjej spyyddeee sååå sjukt mkt i bussen... hoppas man inte blir sjuk nu .. orkar verkligen inte o tillbringa min tid i akuten.. min atsma kmr o ta kål på mig om ja nu får svininfluensan va de nu va stackaren hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0