DETTA HÄNDER ALDRIG IGEN

de e mkt skit som hänt i mitt liv... ja insåg inte va folk menade när de sa de som inte dödar dej gör dej starkare! nu har ja fattat va de menar... anyways de här kmr aldrig att hända mig igen


  • ATT JA SKA BLI DEPRIMERAD
  • ATT JA SKA FÖRLORA ALL MIN SJÄLVFÖRTROENDE & SJÄLVKÄNSLA
  • ATT JA SKA GE UPP VISSA SAKER SOM FÅR MIG ATT MÅ BRA

ALDRIG GOTT FOLK ALDRIG... ALLA VI HAR VÅR TID I LIVET JA LED I 11 JÄVLA ÅR... MEN KOLLA NU JÄMFÖR MAN MEJ ME DÅ.... DÅ MÄRKER MAN VILKEN SKILLNAD DE E ! FÖR ER SOM HAR PROBLEM O SOM MÅR DÅLIGT BORDE SÖKA HJÄLP ELLER BÖRJA LÄSA PERSONLIG UTVECKLING BÖCKER... NI KMR ATT FATTA ERA KÄNSLOR BÄTTRE OCH ÄVEN ANDRAS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0