FÖRSTA KÄRLEKEN

vad är kärlek ?  hur märker man att man är kär och älskar en person ? jag personligen trode på love at first sight... o även på real love... men ja gör inte de längre... kärlek för mig är att komma överäns... de har min mamma lärt mig... ja menar bråkar man hela tiden då finns de inget som heter kärlek mellan 2 personer.... jag ska ta o berätta om min första kärlek... juste ja vf glömmmeer man aldrig sin första kärlek ??? man minns alltid sin första looove alltid no matter what..även om man e gift eller annat.... iaf.. min första kärlek damn de e en rikti historia.. träffade honom när jag va 18.... han e kurd..ja e kurd..haha de va ett plus... han hade finaste ögon färgen rikti grönaaa... när de tog slut så hade vi fortf kontakt.... o ja menar de tog 3 år minst innan de tog slut helt.... vi snackade då o då innan...men sen har ja bytt nr o grejer.. men idag så snackade vi lite igen genom en kompis..vi har gemensamma vänner.... han e singel efter 3 år... helt ärligt idag..om han skulle vilja försöka igen så hade ja inte viljat de... han har alltid hört av sej till mig på ett elle annat sätt... han har ringt varje gång ja fyllt år.. anyways... ja tycker att än idag så e han mogen.... han tror sig för mig... men han e bra som pojkvän... sure han kanske mognat till idag... liksom...men då va han verkligen inte mogen... vi har sååååå mkt minnen tillsammans.... snackar o tänker på de än idag... hahaha spec en så kallade "big brother" me gänget hahaha vf vi kallar de så ... de berättar ja inte... hahaha... klart man saknar sin första kärlek.. ja menar han va kurd han fattade hur de e o vara en kurdisk tjej han visste va som gällde liksom... ja har fått skummaaaa sms... men nu vet ja vem de e ifrån !



ps. han funkar väldigt bra som en jätte bra vän ! han e så charmig så även om han e en idiot so dras man till honom ändå haha..

PS. VILL NI DELA ME ER ELLE KOMMENTERA ?? FEEL FREE TO DO THAT ...KUL O VETA OM ANDRAS FIRST LOVE...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0