GOTTA DO DIS+SVERGIES FUCKING REGLER

mkt ja måste ta o göra.... planeringar e på gång.. nu e allt på g te nyår... !!! hoppas inget ändras.. bara ! som sagt när man har me mej o göra u never know ... anyways ! imon måste ja ta tag i några grejer... hoppas ja blir bättre iaf..

 



JAG MÅSTE:

  • Dra te läkaren.. har fått jävligt stark infektion .. ni fattar inte om ja förklarar men eftersom ja e så duktig ;) o vet en hel del grejer tack vore ett -- till mig som e grym.. så har han förklarat allt ! iaf..
  • måste ringa rill fucking sjukhuset (de lär bli flera)
  • boka tid för manekyr... och kanske hos min favvoo frisör miguel haha... om ja nu bestämer mej för o bli blondi igen..
  • shoppa lite mer haha "lite" in my ass haha
  • leta efter nyårs dress !
  • kanske åker till gbg till min älskade vän.. vi kanske drar ut på ons i gbg.. aldrig vart ute på en ons där.. anyways... if not så e ja väl hemma... bakar.. kollar film...pluggar... latar mig... haha same old shit !


MÅSTE SÄGA ATT SVERGIES FUCKADE FITT REGEL E FUCKED UP ! VISSTE NI ATT JA MÅSTE DRA TILL EN BLATTE LÄKARE ! INGA SVENSKA FUCKING IDIOTER TAR EMOT MEJ... DU FÅR VÄNDA DEJ TILL DIN VÅRDCENTRAL SÄGER DE.. MEN ERA JÄVLA FIITTTOORR TÄNK OM JA VA DÖÖEENNDEE VA SKULLE NI GJORT !! FAN VA JA LÄNGTAR TILL JA FLYTTAR.. !! O DE KMR JAG GÖRA !!!! EN ROLIG SAK.. NU HAR DE INGET ME DETTA INLÄGGET O GÖA MEN ÄNDÅ.. INGEN TRODE ATT JA SKULLE FLYTTA TILL TRANÅS... INNNGGGGGEEEN !! NÄR DEN DAGEN KOM... DÅ INSÅG ALLA NÄRA TE MIG ATT JA E ENVISS... JAG FÅR ALLTID MIN VILJA FRAMÅT ! IT´S TIME TO CHAISE MY FUCKING DREAMS... VILL UT ... VILL RESA.... VILL UTFORSKA VÄRLDEN NU MENAR JA INTE FESTA UTAN ÅKA TILL FLERA LÄNDER... LÄRA MEJ FLERA SPRÅK !!!! BARA ATT ÅKA TILL OLIKA LÄNDER AHH ASÅ BARA TANKEEEEN FÅR MEJ O RYYYSSSA.. ÄLSKAR ATT RESA... ÄLSKAR SPRÅK...ÄLSKAR KULTUR... FÖR ER SOM INNNNNNNTE VISSTE DE ...! NOW YA´LL FUCKING KNOW THAT DONT YA




PS. I CAN SAY WHATEVER I WANT... DE HÄR E MY FUCKING BLOG...MY FUCKING RULES...MY FUCKING OWN WORDS !!! SANNNINNGEN SVIDER VA ? SPEC NÄR DE GÄLLER SVERGIES FUCKADE "REGLER" FUUUUCK IIITTT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0