HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT...

för de första så e ja van me blödningar... pga njurstenen.. o för de andra så känner ja mej så jävla konstig just nu orkar inte me nått... ja svettas hur mkt som helst :S aldrig hänt innan... ja mår så illa... har ingen jävla mat aptit alls... så fort ja tänker på mat.. mår ja illa.. vill ba spy :S har ont i halsen lite.. men ja misstänker nån infektion eftersom ja svettats.. kasnke har fel..ja vet iaf om man har feber/frossa då e de tecken på infektion i kroppen... anyways... aså de känns som om ja går på fucking morphine.. ja menar så TRÖTT E JAG ! ja hoppas verkligen verkligen inte att ja håller på å blir sjuk... de känns så iaf... så idag ska ja bara kolla filmer... slappa... o lata mig så mkt de går.. inget jävla pluggade elle bloggade.. elle jo kanske lite haha.. ne men seriöst :( i dont feel good :((( snart e mammiii hemma då ska hon ta hand om mig min lilla älskade queeeen.. äntligeeeen så har ja inte ont nu.. haft ont sen fucking 05 - 13 skämt åt sidan... !!!!!! fyfaaan va jobbigt de e me njursten.. hoppas ingen nånsin får lida av de ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0