I JUST DONT GIVE A FUCK

HOPPAS ATT ALLA TAR SIN TID ATT LÄSA DETTA ! BRA RÅD & TANKAR !!! KOMMENTERA GÄRNA OXÅ.. De här e jävligt roligt... om vi säger så här... hade nån elle några sagt de till mig för några år sen.. eller för ett år sen så hade ja tagit åt mig som fan... ja hade blivit så depreimerad att ja skulle låst in mig (been there done that so what) iaf.... jag älskar mig själv... jag älskar mina nära som visar mig stöd... jag är mig själv.. jag säger så här till mig själv varje jävla dag.. flera ggr om dagen allt är möjligt , vill man nått så jagar man de till slut it´s all yours babyyyyy so enjoy the ride.. !!! tro mig ... ja säger så till alla .. som är negativa runt om kring mig.. som inte tror på sej sj... elle så säger ja de inom mig sj tyst... iaf de va inte de ja ville säga UTAN.. ja ville säga att me min självkänsla & självförtoende nuttin in dis world can break meeeeh ;) ja e starkare än någonsin... självklart har folk... försökt OCH försöker än idag att "trycka ner mig" ja tycker ba de roligt då får ja en sån jävla kick som säger... lets do some stupied shit... nu ska ja ta o visa va ja går för ...  de ger mej mer motivation att göra de ja vill göra.. ja blir inte ledsen o säger nu ska ja sluta me de just för att den o den o den o den säger si o så... ah.. ha... de glädjer mig att ja fortf har såna i mitt liv.. för ibland så glömer ja faktiskt bort o kämpa ännu mer.. som nu tex me min dans jobb... innan va de flera som sa " kan du ens dansa" (ja dansar verkligen inte på samma sätt som ja dansar när ja e ute o festar elle när ja lär ut) anyways... ja menar hääh hääh hääh nu när ja visat de va ja går för.. ja får erbjudande ..flera som vill boka in mig då vet alla att she knows what shes doin då har ingen nått å säga om de.. de har faktiskt gjort mig lite lat oxå... haha just för att alla vet att ja vet va ja vill... då tar ja inte tag i de grejerna som ja egentligen ska göra... ja har fått erbjudande att hålla i flera privat grupper... att sammarbeta me flera olika personer.. tex..sisu... tgs har ja redan börjat me.. dans kurser i malmö där ja tackade nej.. jönköping.. eh va mer ska ja säga .. ja har jobbat me dans nu i ett år...ja e SJÄLVLÄRD ja har verkligen inte gått utbilningar som vissa andra.. eller ens många dans lektioner för o veta elle för o ta steg... i mina danskurser så vill ja inte ha samma danssteg... sett att massa som e utbildade har de n it´s now my style..ja vill ha eget liksom.. men på min hemsida så har ja börjat med en kurs som heter mtv dance.. där e de exakt samma steg som "hollywood stjärnorna kör"  de e glädje för mig.. ska ja säga er... dels för att ja fått så jävla negativa grejer om de här me dansen ... o dels för att ja har visat de att ja kan om jag vill... ja ska säga er en grej gott folk ja tror som fan på mig själv o än idag så shockar ja mig själv me vissa saker... som ja inte trode att ja  kunde...




 

så gott folk ;) att tro på sig själv är en speciell gåva ! tro på er själva... våga utmana er själva ! våga ta emot när folk säger du kan inte... blablabla.. ah fuck that show them istället för o tänka neh nu ska ja sluta me detta...



 

PS. MÅNGA TROR ATT DE E DANS JAG ÄLSKAR O VILL SATSA PÅ.. SURE I LOVE DANCING.. MEN MIN DREAM E ATT BLI SKÅDERSPELARE... ja har lite "grunder" om man nu ska säga så... tunerade runt hela svergie år 2000 vi va me i tv4.... vi hade egen buss... de hade satsat massa cash på oss.. vi blev bokade ofta... o de va inte lärarna nöjda me man missade mkt i skolan...  men tyvärr så va vi rätt "unga & dumma" så vi insåg inte hur seriöst de kunde vart.. but i´m happy ja har några shit på gång... minns ni de viktiga samtalet ja väntar på... haha de ni ;) fundera på de va kan de vara ;)

 



ÄN EN GÅNG... I DONT GIVE A DAMN OM VA FOLK TYCKER OM MIG ! EN SAK SKA NI VETA MAN KAN INTE "INBILLLLLA" SEJ OM ATT MAN HAR BRA SJÄLVKÄNSLA ELLE SJÄLVFÖRTROENDE.. DE E SOM OM DU INBILLLAAR DIG ATT DU E MILJONÄÄÄR OCH LEVER VÄRSTA LIVET MEN EGENLITGEN INTE GÖR DE...



hoppas ni tycker om de ja skriver ;) massa luff luff till er alla söta läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0