JAG MÅSTE:

även om ja inte behöver tänka på jobbet.... elle annat skit så har ja ändå så mkt o tänka på... hur blir de me den i stockholm ? hur blir de me den i jönköping ? eller den i borås ? ja vill bo nära familjen.. men nu e de fan på tiden att ja gör som ja sj känner utan o tänka på va andra har o säga.... alla har hört detta vill ni nått så e de upp till bevis right de har inget me detta inlägget att göa alls men ja ville ha me de.... anyways...




denna veckan så måste jag :

  • ringa 5 viktiga samtal (avslöjar verkligen inget förräns de e klart)
  • ringa till fucking sjukhuset för o se när ja börjar behandlingarna för min fuckade njursten... vaknade 05 av att ha ont.... tårarna ba rann fyfan va ja lider av de.. horfittorna har inte gjort nått förräns nu ...de e nu de ska ta tag i de but hey bättre sent än aldrig... typiskt fuckade fitt läkare här i fucking svergie... ( att ja e så aggresiiivv just nu de beror på att ja har ont fortf....)
  • åka hem göra klart några grejer om ja nu ska flytta... får för fan ---------- hela jävla tiden.. de gör mej så förrvirad..
  • lämna in kort o nycklar.. sagt upp mig ifrån TGS jobbet... damn va ja saknar alla elever redan...
  • åka till gbg... köpa julklappaaar & shopppaaaa häckeeeeeeen av mig ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0