MY DAY + HELGENS PLANER

dag så gjorde ja en speciell grej som va stort steg..fick tänka igenom de... meeen i did it ...inget ja ångrar.. =) :D anyways imon så blir de fika me en gooo och underbar tjejkompis.... och till helgen så blir de linköping... me min bästa älskade vän... vår gemensam kompis ska ha b-day party + inflyttnings fest...


 

ja behöver o umgås me folk just nu.... (NEJ JAG ÄR INTE DEPPPIIGG JAG KMR ALDRIG I HELA MITT LIV HAMNA O VARA SÅ SVAG SOM JA VA INNAN UNDER MINA 11 ÅR.... när man har grejer o tänka på ...när man gjort grejer som vart svårt beslut så behöver man gå ut DETTA BORDE FATTAS SÅ UTAN AA HON E DEEPPIIGG hahha never ever att ja kmr vara en svag mus som innan ;)))))

 



TAKE THAT HATERS ;))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0