NO STRESS

oh ma god så jävla skönt.. tända ljus... bubbel baaad.. bättre finns de inte.. va så stressad idag på vägen hem.. tack vore min älskade daddiii va såååååå suur på honom men sånt händer alla right :P anyways nu e ja at ma place i lilla tranås... imon ska ja åka tebax te borås... min kusin har jul middag hos sej.. så vi e några som ska dit... orkar inte egentligen har aldrig brytt mej om julen ja menar kurder firar inte jul... inget menat mot er alla som gör de.. de e som om svenskar firar bayram så konstigt e de typ.. iaaaffff.. klart man ger julklappar å får tebax o har en mysig middaaaag men i år orkar ja verkligen inte me nått.. hahahaha vet ni vvvvvaaaad ? ja har redan börjat planera min b-day.... hahaha ja vet ja e tidig av mej.. de e ja alltid o har alllttid vart de.. anyways ska ha en lugn fortsatt kväll ska stänga av dator helt... o bara slappaaaa until i dropppp haha..

ps. fattar mej inte på svenska läkare.. de har förflyttat mig till jönköpings sjukhus.. ja ska få göra UGK .. me andra ord .. de e 2 grejer ja ska göa.. kolla hjärtat... o njurarna ..IIIIIGGGGEN... de e nuuuu de tar tag i de.. efter all blödningar o lidande... men men bättre sent än aldrig..elle hur ?? mother fuckers.. hatar svergies läkare..

aja.... ja har massa viktiga o oviktiga saker o säga men mer bloggande kmr imon kväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0