RELAX! N OTHER SHIT !

e så jävla trött... haha har snackat me tjejkompisen wiiihhoo vi blir först 14 väldigt nära som ska käka middag sen börjar förfesteeeen :D o sen the partttty... de lär vara en hel del där... imon så ska ja träffa upp ma girls vi ska dra o köpa massa massa sprit som vi ska ha :D sen så ska ja kolla o se om ja hittar nått annars tar ja de som ja har...de e ändå hemmafest.... spelar egentligen inte så stor roll faktiskt.. ska köpa mej de ja behöver imon o så kanske blir de gbg imon efter vi gjort grejerna som vi ska göra....nu ska ja kolla film igen me min syrra... o sen ska ja köra igång me de nya bloggen på de nya hemsidan... nu har ja 3 bloggar.... vilken tycker ni ja ska ta bort ? nattbajs ? blogg.se? eller den nya ja skaffat mig :P haha... i den nya så kmr ja skriva enbart om 2 grejer.... de säger ja inte va de e haha vissa personer snor o koperar inlägg ifrån en här tydligen *INGET ILLA MENAT*  iaf... nu e allt klart o fixat nu ska ja bara rellllaaxaaaaa :D daaddddi lagade en jätte go middag innan de gör han alltid min älskade papppa.. o nu e mina räkningar äntligen betalade... som ni vet så e ja ganska spoield... inte ja e stolt över!




ps. ja har hört en grej om 2 personer hahaha säger ja bara !!!!! av 2 personer..... vet ni vad i just dont give a fuck ni e äckliga horer o ni vet vem ni  e !!!!! TAR NI ÅT ER E DE INTE MITT FEL O SÄKERT E NI NOG EN AV DE ! O EN GREJ TILL OXÅ JA HAR INTE BARA EN , TVÅ ELLE 3 HATARE.... JA E HATAD AV BORÅS TJEJER ... SOM SAGT NI VILL VA MIG , NI E AVENSJUKA NI KÄNNER ER SÅ JÄVVVLAAA HOTADE AV MIG SÅ DE E SYND OM ER.... ;))))  patetisk egentligen undrar hur ert liv slutar... full av ----- o falskhet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0