SAKER NI INTE VET OM MIG PART 2

Här kmr flera grejer ja kom på som ja inte sagt.... i think :P



  • jag måste ha olika body butters ( smörjer in mig varje dag, ibland på nätter oxå)
  • jag brukar ta vaselin innan jag lägger mig och även på ögonfransarna ( de e skit bra för er som inte vet de vi fick reda på de av en make-up artist)
  • måste ha parfym innan ja lägger mig
  • kan aldrig gå ut utan mp3 (även om de e bara ner till affären, tvätten eller när ja slänger soppoorna haha)
  • jag hatar att smsa men ja tänker så här..smsa annars blir de tjafs haha
  • jag är chockald beroende
  • är diamant älskare (har flera ringer som e samma...inga äkta haha men ja kmr la äga en i framtiden kan ja lova er haha)
  • kan inte vara utan smycken ( började me att gilla smycken för ca 2 år sen, hatade de innan)
  • älskar färgerna svart, vitt, brunt & rött
  • kan inte skriva me blyertspenna de MÅSTE vara kulspetspenna
  • jag måste ha flera block till olika ämnen (kan tex inte blanda mina dans steg me mina låtar eller me annat ;) )
  • kan inte leva utan spary
  • jag måste miiiiinst ha 5 st ketchup varje gång ja e i mc donalds (äger 5 flaskor hemma)
  • kan inte sova utan min nalle hahaha
  • kan inte snacka ren svenska utan o lägga i some english shit
  • varje gång jag har svårt å ta ett beslut så skriver jag positiva & negativa (DE HJÄLPER TRO MIG TRY IT)
  • eftersom jag har personlighetstörning som kallas mano depressiv så har jag svårt att ta beslut.. ja vill ha flera bollar i luften ... så de hjälper oxå att ha massa lapp i hela lägenheten där ja ser de varje sek, varje minut... tex att de står ...KONSENTRERA DIG PÅ SKOLAN, TRÄNING (DE KAN VARA MUSIK, DANS ELLE ANNAT) så mitt råd till dej e känner du igen dej ?? testa de .. de kmr o ta lite tid..men du kmr inte o ångra dej ...
  • måste kolla igenom några bloggar varje dag...
  • måste läsa nyheter varje dag
  • måste ha på tv när ja sitter framför datorn
  • MÅSTE ge kommentar /råd till nån varje dag (antingen en vän..elle en främling.. då menar ja snälla o bra stuff inte some fucking nasty shit) mår bra av o få nån annan att må bra ..älskar o öka någons självkänsla/självförtroende ....
  • de jag dricker ute måste vara sex on the beach annars e de shottar
  • senaste har ja druckit drinkar bara... o vin... 
  • jag äger bara 2 tjock tröjor ...resten e t-shirt..dresses eller linnen
  • äger 2 par byxor som ja använder då o då... annars e de bara leggins
  • börjat plugga till musik igen.. musik måste va på medans ja pluggar..
  • ju mer folk inte tror på mig.. på mina drömmar.... så ökar mitt självförtroende/självkänsla ännu mer... de ger mej motivation att kämpa ännu mer... o visa att jag kan om jag vill... kan alla andra så kan jag oxå...thats the real shit pepppzzz  inte såna fittor som trycker ner en ... !!!!!!!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0