SECRETS

Borde ja avslöja grejer som händer eller inte ?? hmmm



 

ja vet inte va de e som händer... mitt liv e bara för perfekt just nu ! thats all i can say




här e några hemligheter


  • får erbjudande (inom dans) mer kmr sen (tackade nej till en i malmö för ett tag sen.. vem vet kanske börjar samarbeta me en killkompis syrra som äger en dans skola i malmö...  just nu vill ja vara nära min familj o inget annat !!! vill vara me de så mkt så möjligt... man vet aldrig me saker o ting i livet...
  • jag har projekt på gång men säger inte vart o me vem.... o de erbjuder grymmmaaa kurser oxå exakt som mitt föra jobb på TGS (sa upp mig därifrån) juste ja vi kmr få en nice top som julklap där de står LEDARE på och framför TGS nice huh =)
  • jag börjar få lite panik pga att ja e 24 nästa år 25 ... men allt e på g... redan... håller på me skolan direkt efter utbilningen då ska ja ut i världen o jaga my big dream..... (say what ya´ll wanna say i dont give a fuck) som sagt alla har drömmmmmar aint nuttin wroung with that... nu när saker o ting e inte desamma så får ja börja o sätta upp mål... hade saker vart desamma så hade ja satsat på min dröm här även om de inte e big deal här i svergie... anyways ALLT E MÖJLIGT :D
  • hahaha eftersom ja e här nästan 2 månader så har ja faktiskt sökt som dans/workout ledare på   - - - - i borås hahaha vi får la se om ja får diss elle inte :P
  • 90% e de säkert att de blir att fira nyår i pariiiiiiizzzz :D men vi får la se hur de blir me den .. me min älskade moster o hennes 2 söta barn ( aldrig att nån e såååå söööt som de 2 seriöst o snacka om respekt damn vikken respekt de har för o vara 8 år och  6 år )

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0