SVARTSJUKA KILLAR

vissa saker får mej o tänka till när de gäller svartsjuka i ett förhållande... tex vänners svartsjuka förhållande.. eller mina förhållanden som jag haft... finns 3 idioter jag aldrig kmr att glömma men ja va dum.. har lärt mig nu att aldrig leva me en svartsjuk kille  ! klart de ska vara lite svartsjukhet mellan både patnerna MEN inte överdrivet ! jag o mamma o syskonen fikar varje dag haha detta har inget me de o göra ni fattar vi snackar om allt medans vi fikar..  IAF vi kmr alltid upp på killar hur de ska vara o så.... vi e ju tjejer vi snackar om killar ... samma sak me killar.. så nu har vi verkligen kommit fram till att KILLAR SOM E SVARTSJUKA E INGET O HA de förstööör allt ! 



ja menar de e verkligen osäker på sej själva.... o de kan gå så långt att de leder till misshandel ... TAAAACK GUD SÅ HAR DE INTE GÅTT SÅ LÅNGT FÖR MIG däremot känner ja en hel del som än idag går igenom de o tycker O MEE GUD DE E VÄRD DE .... ni vet dumma idiotiska brudar som låter killar trampa på de som hund bajs... seriöst tjejer.. tänk stort ;) ja menar vem fan e "din kille" som ska kalla dej för massa saker... hota dej.... ta upp grejer varje jävla gång ni bråkar... o slå skiten ur dej ? de e verkligen synd om såna brudar de tror att de e maktlösa ... de finns hjälp å få ;) ja fick hjälp när ja gick igenom ett helvete fast de va verkligen inget misshandel utan grova hot hela hela tiden... 




ju mer ja tänker ju mer ja inser ja vill ha de lungt i framtiden inte en sån kille som tar upp de som varit i mitt liv... seriöst håller inte ni me ? vf ska man ta upp old shit in the past ? iaf... nu e de nog om mej tebax till SVARTSJUKA KILLAR... de gör såå jävla mkt om man är överdrivet svartsjuk.. förhållandet dör.. man tröttnar.. en sak har min mamma rätt om nu förstår ja henne de här är hennes ord KÄRLEK UPPSTÅR NÄR MAN KMR ÖVERÄNS.... OCH NÄR MAN INTE KMR ÖVERÄNS TEX MAN BRÅKAR DÅ KALLNAR KÄNSLORNA... mamma min underbara mammiiii nu förstår ja dig och håller me dig.... de har hänt flera ggr att ja tappat känslor tro de elle inte.... o en sak till oxå finns de riktig kärlek? hur är riktigt kärlek ? jag har tappat hoppet de finns fan inget jävla skit som kallas REAL LOVE... kille o tjej ser varann på nått sätt de gillar varanndras look ... sen leder de till att lära känna då gillar man the look och the personalety va händer sen de säger klick ..







vad är egentligen svartsjuka ?

hur är man om man är svartsjuk ?

hur långt kan svartjuka gå ?




jag vill veta gärna veta era åsikter.... vill ni dela me er ? kommentera era åsikter .. sen kmr ja att skriva ett helt inlägg om just SVARTSJUKA....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0