UNDERBAR JULAFTON

hoppas att alla där ute haft en underbar julafton !!! cuz i did ! efter att ja äntligen kom fram after a damn long day så drog ja direkt hem till min kusin... där åt vi jätte go mat... o dansadeeee o hade hur trevligt som helst.. Å DÅ KOM DE... ahahaha julklappssss spelen ... omg ..tror inte ja skrattat sååå mkt i hela mitt liv ja fick sååå jävla ont i halsen o blev helt utmatttaad sen.. ja skämtar inte haha.. iaf.. de va 3 vas som ja ville ha... syrran fick de först... sen va de liksom fram o tebaka jag syrran min kusin..jag syrran min kusin.. o våran älskade vän elisbeth va oxå där... haha hon o mamma o min kusin gillade en jätte söt ljus grej ganska stor... så de va liksom så fort de fick en 6a så åkte stackars ljus grejen fram o tebaka .... haha ja va så stressad att ja gjorde sönder en jätte fin ljus "sak" haha.. oh va roligt de va... mina kusiner såg elisebeth dansa... äntligen vågade hon haha ...för er som inte vet så e hon inte kurd :P men  grym e hon på att dansa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0