SAMMANFATTNING: LONDON

jag har viljat gora mer saker ...men de har inte funnits tid...well well next time


jag har festat har... javligt kul sager ja bara until 6 in the morning hehe

jag har inte maattt bra spec forsta veckan va lite sma depppiiigg... nu e ja inte de TAAAACK GODE GUD ! men de kmr tbx anytime


Helt arligt sa kmr jag att sakna alla har sa jatte mkt ! spec lilla bebisen sebastian darioush ali hans forsta andra o 3de namn .. sa sooot e han... ja kallar honom for sebbi or dairush anyways... min moster oxa alskar henne jatte mkt... min alskade kusin oxa och hennes man haha han e javligt snall... but damn va ja fick for dalig bild forsta timmen... och min alskade maria anyways


jag har shopppat sa fina saker... damn sa javla billliiiggt de e har

jag fick se o snacka me chelsea stjarnan ha ha ha fast de va en bit ifran da nar ja fick aka iin pa akuten pga njursten...


jag skulle ga dit dar de tranar och till madam tuse elle va den heter he he but tiden fanns inte

vi har akt till flera stallen iaf.... shoppas massa..kakat gott.. traffat slaktingar ja aldrig trffat...

haha sussiii ja kmr sakna din kompis... ha ha ha ja kannnde igen mej sj ja

de darra me alkohol problem hahaha... sa e de inte langre skott mej nu ca 3 mander hahahaha......

well well that was it


BILDER KMR INOM KORT ;) GIRLS NIGHT OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0