SORRY BUT I JUST HAD TO

OBS !!!!  INTE I ORDNING !!!!! ENJOOOOY haha


Saknar du nonting i ditt liv just nu?
-Ja... men de tar vi senare i bloggen ;)


Lyssnar du på dina vänners råd när de ger de till dig ?
-yes kanske :P ibland


Vad tänker du på just nu?
-Att jag kmr & sakna min älskling... att jag måste hitta j en dator där ja kan blogga dagligen haha..  så ofta ja kan iaf


Villket är bäst. Kinesisk eller mexikansk mat?
-Kinesisk..lägger till skräpmat me ha ha ha


Skulle du kunna hålla dig och inte prata?
-Nej :P kanske haha


Kommer din nästa kyss att vara ett mistag?
-NEVER ! HITTAT MIN MAN :$


Tror du att du kan vara i ett förhållande i mer än 3månader ?
-Jag e gjord för förhållande haha...


Har du förlorat vänner de senaste 1-5 åren ?
-JA !!!


Bryr du dig värkligen om folk hatar dig för en andledning ?
-SOM SAGT ÄR MAN HATAT SÅ BETYDER DET ATT MAN HAR BLIVIT FRAMGÅNS RIK PÅ DE MAN GÖR ;) O DE E ATT VARA SIG SJÄLV... SO KICK IT LIKE ME... BE YOURSELF ;))))


Vad är det första du lägger märke till, på en kille ?
-Personligheten, eyes n the lips


Ska du åka bort nånstans ?
Yupp, LONDON 15-30 JULI ME FAMILJEN & TUNISIEN 5-19 AUG WITH MA GURLS





Är ditt rum rent?
-Hela min lägenhet e stor städat men my old room haha de e inget vackert syn just nu !
har någon gått på dina nerver de senaste 2 veckorna?
Oh herregud ja.

När va du ute på en shopping runda senast?
-Vill du fortf ha svar om jag säger att ja har skuld på minst 40 tusen ?? ha ha ha BELIVE IT OR NOT


kollar du mycket på TV?
-Yes i do...  ;) film & serie freak e jaaag !


Gillar du REAL MADRID? 
- HELL NO ! BARCA FO LIFE BABY
 


Hur många gånger har du varit kär? 
- 3 Gggr

Favoritgodis ?
 -Borås Videomix (DÅ MENAR JAG ALL GODIS SOM FINNS DÄR)



Coolaste stad du har besökt i sverige?
-STOCK-TOWN BABY


Action eller Skräck?
-hmm...skräck men egentligen komedi , kärlek



Vill bli när du var liten? 
- haha... kändis & ha mkt cash


När fick du din första kyss?

-18 år ;)

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet?
-Mig själv, blyg, mobbad haha 


Vad är du beroende av?
-Youtube, filmer/musik, mobilen, shopping, haha golddigggger :P  !



Dagens roligaste händelse?
 -Filmen THE HANGOVER ha ha ha.....

Dagens tråkigaste händelse?
 -UTRÅKAD & saknar min baby :(


Humör?
 -Trött & förvirrad



Vilka tv-program följer du?
-How i met your mother, The oc, One tree hill, Family guy, The simpsons, Run´s house, The city, The hills, Two and a halv men, king of queens & the parkers & Americas best dance crew !



Vad gillar du mest med dig själv?
-Hmmm...personligheten, mina ögon..säger så här istället.. jag gillar ALLT haha !


Vad gillar du minst?
-Jag kan bli lite för agresssiiiv ibland :P ggrrr



Vad är det roligaste du vet?

-Uppträda, dansa, sjunga, spela teater, shoppa och att resa, (vikket jag inte gjort så mkt men det e en av mina mål att besöka några länder innan ja fyller 30) :P


Har du något motto?
-NEVER CHANGE YOURSELF, WHATEVER HAPPENS IT HAPPENS FOR A REASON, Glöm dina bekymmer, Imorgon kommer nya!



Hemlig hobby?

-hitta massa motto och göra om de haha...


Något vi inte vet om dig?
-KAN BARA INTE AVSLÖJA DE... ÄN !!! ;)) IT´S GONNA BE BIG...NÄR DE VÄL KMR UT...



Vad ångrar du?
-My mistakessssss... but hey that´s life... vi e gjorda för o göra misstaaaag så egentligen borde jag säga jag ångrar saker som jag inte gjort ;)



Vad önskar du?
-Att jag ska må bra, och att de inte ska bli som förr... att min älskade familj ska må bra... att jag ska flytta till usa och få gjöra de jag vill göra =) TRUST ME I WILL MAKE IT HAPPEND USA HAHA SOON BABY



Vad klarar du inte dig utan?
-MIN MAMMA & MIN 14 ÅRIGA SYRRA, MIN BABY OCH ATT SHOPPA haha...

Vad gör du helst en vardag?
-Käka ute, sedan göra nått kul me nån kompis eller me min älskling och de ska sluta  me 3 filmer :P



Vad gör du helst en lördagskväll?
-festar haha...



Vad har du mest av i din garderob?
 -My hot shoeeees... o mina älskade dressses



Drömjobb?
-Skåderspelare, artist, flygvärdinnnnna eller behandlinspedagog då vill jag ha eget inom de området.... 

Senaste låten du lyssnade på: FLO RIDA - RIGHT ROUND damn blir galen när jag hör den låten...

Senaste sms/samtal: WITH MY BABYYYYY *KISS ME THRU THE PHONE* :p


Vad gör dig svag:


- SHOPPING

- DIMANTTTTER

- Te

- Melon

- Promenad vid stranden en sommarkväll, under the stars =) awww

- FOOOOOD ...all sorts food JUST NAME IT... MC DONALDS , DEATH WISH hahaha........

- Bags

- Shoes

- Romantiska typer


- Franska , Spanska & Indiska språket


- LAND ROVER, LAMBORGHINI, & CAB


- Träna ( Thai-boxning, dans )


- Uppträda ( blir kär helt enkelt N i just love the feeling)


- FC BARCELONA ( FÖR ATT DE E SÅ BÄST)

- Jordgubbar

-Chocklad

- Glass

- Godis

- Vissa filmer/låtar


- När en kille är sig själv och verkligen bevisar sina känslor och skyddar dig damn va jag smälteeeeer då



-Senaste filmen du såg: 
-THE HANGOVER

Senaste hemsidan du besökte?

-facebook.com...nattstad.se & youtube.com haha.....


OH THIS WAS FUN HAHA...THANK U AND COME AGAIN :p  *apu i simpsons*








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0