THE TRUTH - HUR MIN DEPRESSION BÖRJADE

Helt ärligt så vet jag inte hur jag ska börja eller vart ja ska börja....anyways ja tar de som de kmr ! Jag har vart deprimerad i snart 11 år... allt började när jag gick i 9an då va jag 15 år gammal nu är jag snart  24 då blev man TRAKIIISSEERAAAAD av SKOLANS REKTOR sen dess har ja inte vart mig själv..ef tersom jag avslöjar en hel del så behöver jag inte säga exakt de orden han sa ÄN....iaf ja har som sagt gått igenom en hel del..de klart de har alla och alla hanterar de på olika sätt... anyaways han varnade mej ett halvår innan man skulle sluta 9an och man  ska böra de ett år innan så som de sägs iaf ! Jag fick problem me sköldkörtel, va trött hela tiden orakade inte me nått sen när ja väl hade tabletter så fick ja inte gå om 9an... mamma skickade mej till LONDON va där i 3 månader.... har även vart i tyskland 3 månader... pga depression när ja väl hamnar i en djup depression så tänker ja väldigt negativ och stänger ut alla ! så jag har legat inne 2 ggr just för att jag har haft självmords tankar and all that shit ....iaf.. min egen pappa trode ja bara "hittade" på när ja sa att min släkting har försökt sig på mig 3 ggr inte nog me de så gick man igenom en rikti jävla skiittt behöver inte säga va de e ÄN men de fattar ni eftersom ja tog upp att min egen släkting försökt sig på mig !!  Jag hatar att ja inte e nån skol människa de gör mej deprimerad oxå..har som sagt bara BETYG I ENG A OCH PSYKOLOGI A ....är den aktiva typen...jobba och träna ya´ll know that ! Jag får ingen stöd alls...ja blir jämförd me andra hela tiden !! så här började min depression och de känns som om den aldrig tar slut mår sämrreee och sämmmreee...har så höga krav på mej själv har inget och ja e 24 känns knas måste ja säga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0