THE TRUTH: MISSBRUKARE ?

INGEN ÄR PERFEKT !!!! jag  vet inte va de kallas om man har testat some drugs 10 ggr... och även tagit tabletter med alkohol.... anyways... de e inget ja e stolt över , och inget ja gör om !! jag har testat anfatamin, kokain och även rökt på... inget som ja vill berätta egentligen för nu får alla läsare kanske fel bild spec om ni inte känner mej...anyways så fort ja blev ledsen kunnde ja sitta o dricka rent spelar ingen roll vikken tid de va... klockan kunnnnde vara 15 or whatever..

min fråga e... kallar man de för missbrukare då ?? jag ser mej själv inte som en missbrukare... utan ser mej själv som en som testat... fast lite för mkt... kanske....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0