THE TRUTH - PART 2

Så skönt o få vara ensam lite... de blir så mkt när vi har gäster... man ska göra de o de andra.. anyways kan inte sluta fundera va ja vill me mitt liv JAG VILL jobba me musik dans & skåderspeleri och skaffa eget och kanske flytta... men man klarar inte av o försörja en familj om man nu tänker som mig...jag har alltid reserv planer ALLTID....jag vill plugga och då e de till undersköterska vill även jobba inom kriminalvården, ungdomsfängelse eller behandlingshem men då MÅSTE jag plugga upp mina ämnen och de orkar ja inte som sagt ja har bara G i PSYKOLOGI A och ENGELSKA A... får flipp när ja ens tänker tanken att plugga upp mina ämnen i ett år och sen plugga yttligare 2 år till....till de ja nu vill... Jag har inte ens grundskolans betyg... MVG I MUSIK & ENG thats all.... som ja skrev innan i mitt första andra blogg
THE TRUTH- HUR MIN DEPRESSION BÖRJADE..... så hoppas ja att ni förståt rätt jag visste inte att jag hade problem med sköldkörteln... fick  ingen chans att gå om... de rektorn sa... de stämmer inte alls på mig !! hade de verkligen stämmt hade jag inte kunnat skriva låtar...dansa..träna.... kunnnna engelska bättre än svenska... anyways... stöd får ja inte om ja nu vill öppna eget inom musik,dans och skåderspeleri så måste ja ändå ha stöd... nyligen har mamma gett mej jävligt mkt stöd..har alltid haft henne vid min sida..men just när de gäller musik,dans & skåderspeleri så har de alltid vart NEJ men nu har hon ändrat sig...  har så mkt inom mig själv...har sån press...måste varva ner o bara slappna av BUT I JUST CAN´T....  att skriva i bloggen känns bättre än o snacka me en utbildad psykolog FUCK THAT SHIT


EN ARTIKEL OM SKÖLDSKÖRTEL
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article68211.ab

Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Sv: Gud va kul!

Jag ska med en kompis och hennes föräldrar till Franska rivieran i sommar :D det ska bli skönt =)

2009-07-12 @ 23:46:43
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0