THINGS THAT I NEED IN MA LIFE

ni som foljt min blogg, allt ja skriver o allt ja vill dela me mej...well ni vet nog vad ja snackar om !

HERE WE GO NOW...


JAG SKA:


- Borja boxning (for skojs skull inget allvaligt ha ha)


- borja dansa igen (har ju mitt jobb men forutom de)


- borja ta tag i och spela in nagra demos (har tillgang till de @ ma work men e lat hehe... vi far aven ga pa alla kurser for free... har tankt pa gittaarrrr lektioner & sang lektioner)

JAG MASTE VERKLIGEN


- Bestammaaaa mej om jag vill plugga (i hate fucking school) jag ERKANNER till o me en 12 aring e battre an mej nar de galler MATTE... hahaha tror ja fortf maste ha matte A fasnar hela tiden.. om ens de e matte a hah iaf...


- Borja kora (forutom de 3 ggr ja korde)


-  om inte nan utbilning sa maste ja ta en kurs...finns massa o valja bland..detta e nagra ja kollat pa... VAD TYCKS ???


* MUSIK,DANS & TEATER KURS I GBG 3 ARIG KURS


* CHECK IN/CHECK OUT PERSONAL PA FLYGPLATS OSV... I GBG


* MAKE UP,HAIR STYLIST OCH NAGEL PEDAGOG STOCKHOLM & MALMO


HAR FUNDERAT PA...

Att starta eget... inom musik dans & skaderspeleri... men de blir nog i borjan av next year... battre att jobba for sej sj an for en annnan ;) AM I RIGHT OR WHAT ;p


Att ...... .. ... .... ...... men de kmr senare efter ja fixat till mitt liv...  ha ha :)


belive it or not... men har verkligen tankt pa att ja ska .... .... ... .... can ya guys figure that out ha ha ha..something biiiig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0