VF SKA MAN BLOGGA ?

Jag har bloggat sen 2007 på hemsidan www.nattstad.se och även på www.aftonbladet.se och då och då  här på www.blogg.se  va tvecksam men nu ska ja ta och skärpa mig när de gäller och blogga...ska försöka o blogga varje dag och upptatera så mkt jag kan älskar att dela me mej mina tankar !!! Bloggen hjälper mig galet mkt... spec om  man har så mkt inom sig själv..spelar ingen roll va man bloggar om..som sagt blogg är privat då har man rätt och blogga om vad som helst ! Ni som har läst en del av mina bloggar och ni som kmr att läsa ni kmr att märka jag är väldigt öppen av mig, skriver EXAKT de jag känner utan och skämmas ! 

bb 

HAHA MÅSTE BARA SÄGA ATT DENNA BILDEN ÄGER !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0