ÄNNU EN TILL DANS JOBB I JÖNKÖPING ?

OH sååå glad ja e ... kollade min mail giiissaaa va ja ska göra på fre !!! nu blir de ändrade planer me allt ...får nog börja leta lägenhet där ! ska ha de finaste lägenheten hahah... vi har snackat lite om de flyttar ja närmre familjen så blir de instatttss lägenhet för mig.. mammi ställer upp på de...wiihooo



anyways wish me luuuuck :D



PS. Jag jobbar för TGS , STUDIEFRÄMJANDET I TRANÅS, STUDIEFRÄMJANDET I JÖNKÖPING & SNART....................... :P




ja tycker synd om mina närmaste när ja väl fått jobbet då kmr ja att träna hårt då blir de massa timmar i studion n shit... kmr o bli träning 5 dar i veckan hell yeah även om de blir i gbg elle jönköping



haha vi får se har fått erbjudande av malmö oxå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0