BÖRJAN PÅ NÅTT NYTT

i lördags så fick jag ett samtal.. viktigt samtal.. de samtalet väckte mej faktiskt.. anways ja har sagt innan att ja ska ta o skriva bok om mitt liv... och även personlig utveckling med hjälp av en person säger inte vem ..ÄN ;) frågan e vilken ja sa börja me först ? VAD TYCKER NI? OM MITT LIV ? ELLER OM PERSONLIG UTVECKLING ?
anyways ja fick massa info.... de kmr att sälja boken på hemsidan, ja kmr att få ha den på hemsidor o även kanske åka runt beroende på hur "stor" boken blir... de blir perfekt börjar ja nu så e den la klar fram tills nyår elle kanske väntar me de...



så va tycker ni ?



ska jag börja skriva om mitt liv eller om personlig utveckling ?



btw de e bara att börja skriva :D sen skickar ja in de o de fixar resten oh ya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0