BOUNCE+JUST DANCE

ah damn ja hoppas verkligen att ja däckar snart.. antingen sätter ja på en film elle kollar tv tills ja blir sömning n then springer in to the bedroom...o däckar av djupt..eller så pluggar ja in ma bed.. har en ganska lång dag framför mig imon... ska träna på min långa dans mix tills på ons.. får reda på vilka grupper ja ska hålla i... ja e självlärd.. men de känns som om ja skulle kunna klara av o ha en avencerad grupp om ja ska vara ärlig ja menar hallloo elle its me haha... allt runt omkring mej fixar sej o ja e grym skådis/dansare.. tro mej om ni bara visste hur mkt ja kan spela ;))) än ida så tror vissa att de verkligen e "jag" hää hää... just nu har ja iaf massa grupper... o privat elever... ja kör nybörjare/fortsättning... :D
de roliga e att de har inte de danskurserna ja kör ..så de ska bli assssss kul o få vara THE ONE N ONLY I HELA JÖNKÖPING SOM HAR STIP CHAIR, BOLLYWOOD, DANCEHALL... MTV DANCE... mtv dance e min ideee te namn haha man kör så som hollywood stjärnorna dansar.. bollywood har de.. men de kör den BARA EN GÅNG I VECKAN...
NIGHTY NIGHT PEEEPPPZZZZ .... FanFITT finns i min o hennes blogg till tjänst... i´ll be baaack..

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jobbigt med långa dagar. :S

2009-11-24 @ 14:53:26
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0