DE HÄR HÄNDER IMON..VIKTIGA SHIT

har mina fuckade perioder... e på igen... anyways imon händer de lite viktiga shit .. som kan påverka my life typ :P

 

 

detta händer imon:

 

 

  • dra till AMS.... ska få info om ... ...... .... så ska de om de finns lediga lokaler .... de har me dans jobbet o göra har börjat undervisa privat nu ... o tror inte att jobbet gillar att ja gör de me MINA ELEVER @ DERAS LOKAL... typ som om o ha ett litet eget...
  • mamma vill att ja ska vaccenera mig.. ska fråga om råd ja föddes me atsma så ja vågar inte ta den hon tjatar om att de inte e nån fara...
  • dra till musik/dans studion ... igen :D do maaa shhhiiitttt over there :D ja får hela jobbet för mig själv haha kul va.. kan höja hur mkt ja vill haha...ska barnslaaa mig :P kanske kmr nått video om ni ber snällt hahaha....
  • kanske träffa en kompis vid 10:30 tiden.. om ja orkar... får se behövs me sällskap nu !
  • försöka o få tag på våran egna fotograf/filmare som vi har from work.. damn gon miss this ... kmr säga upp mej inom snart...
  • kanske träffa idiot chefen.. hehe vore illa om hon skulle sett detta haha..
  • BLOGGA

ja lovar o svära att plugga häcken av mig nästa vecka all damn weeeeekkkk ...idiot e ja har inte pluggat ett skit... shame on me.... så e de när man pluggar på distans..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0