FUCK THEM ALL

Hjärtat blir krossat bara om du tillåter det!!

Ju mindre du visar dessto mer så är du svår att knäcka..Om du känner till alla knappar då vet du även om hur allt funkar även om någon väcker dig ifrån djupaste sömmmnnen men dock så menar jag inte heller att man ska vara en isbit..Jo men inte mot alla..

Har du vaknat någon gång mitt i natten kall fast det är 22 grader ute men du kan inte..Jo för att kärleken är det som gynnar och värmmmmer dig inte grader som är ute..Jag har älskat någon väldigt mycket men han tog den sisssta av männskligheten av mig..Vad som fannns kvar , var inte så mycket ett hjärta som låg i 1000bitar och det gjorde ont över att allt var slutet för dig..

Jag har gjort misstag och tagit väck allt det dåliga som jag bara någonsin kunnat..Men det var inte lätt och det är det inte nu heller...


Ska nanna nu bebbbisar men vi hörs imorgon;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0