INTERVJU: HELEN LINDGREN

har gjort intervju med modellen & bloggare HELEN LINDGREN.. tack för att du ställde upp =)

 

 

NAMN: Helén Lindgren
ÅLDER: 21
BOR: I Örebro men flyttar till Göteborg i dagarna
SYSSELSÄTTNING: Bloggar på nattstad, Börjar jobba på Glitter 30:e november
INTRESSE: Musik, Pojkvän, Resa, Träna, Blogga

POJKVÄN: Johan


1. Hur började ditt intresse för modellandet ?

Hade aldrig tänkt tanken förens jag blev kontaktad av diverse fotografer.
Men har alltid varit fascinerad av att titta på andra modeller och hur fotografer jobbar.

 

 

2. Vilka har du jobbat med ?

Slitz, Moore och FHM

 

 

3. Vad har du för råd för de som vill bli modell?

Det är lätt att vara naiv i början när man är ung och oerfaren. Det är många som vill utnyttja en.
Var på din vakt och ställ inte upp på saker som inte känns okej. Det är lätt att vara efterklok.

 

 

4. Vad har du för framtids planer ?

Ha ett bra jobb och bo fint tillsammans med min fina Johan

 

 

5. Vad är din favorit motto ?

Jag har nog inget :)

 

 

6. Vad är det bästa ögonblicket i ditt liv?

Finns många fantastiska ögonblick i mitt liv. Min och Johans första kyss, Las Vegas och många fler.

 

 

7. Vad har du för talang ?

Är världsbäst på att slösa pengar på onödiga saker

 

 


http://www.myspace.com/helenlindgren
http://www.facebook.com/helen.lindgren
www.helenlindgren.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0