INTERVJU MED BABY SENORITA

Har gjort en intervju med baby senorita.. hon kanske inte är så elak som alla tror ;) :P tack för att du ställde upp !

 

NAMN: aliette fernanda andersson 
Ålder: 17 
Bor: Göteborg 
Sysselsättning: Går i tvåan på samhällsprogrammet på Hulebäcksgymnasiet / Blogga 
Intresse: Vänner, Blogga, musik 
Familj; Mamma& Pappa , styvmamma och plastbror. Och min soulmate Paulina 




1. Vad fick dig och börja blogga ?


Jag började blogga för att jag var olyckligt kär och ville få ut mina känslor på något sätt, jag trodde aldrig att någon skulle vela läsa de.

 

 

2. Hur känns de nu när du har blivit en av de största bloggerskorna ?


. Det känns overkligt men endå bra på något sätt, jag känner mig mäktig. Dock finns det några nackdelar, folk är hatiska och vill bara kritisera.

 

 

3. vad har du för framtids planer?


Jag vill ut och resa, kanske stadga mig i London i några år. Sedan när jag blir äldre vill jag jobba för den svenska ambassaden i Brasilien.

 

 

4. kommer vi att få se sammarbete mellan dig och andra bloggerskor eller annat ?


Inte så som det ser ut just nu men man vet aldrig hur det blir i framtiden. Nu vill jag bara köra mitt race.

 

 

5. känner du dig hotad av blondinbella ?


Nej absolut inte Blondinbella är en utav Sveriges största bloggerskor så vi spelar ju inte riktigt i samma liga. Hon kommer förmodligen alltid vara större än mig, hon är ju trots allt en blogg legend.

 

 

6. vad har du för favorit motto ?



Lev varje dag som om det vore din sista

 

 

7. Vad har du för råd för såna som vill bli en stor bloggare ?


Att man ska våga sticka ut lite, inte vara som alla andra.

 

 

 

LÄNKAR:

www.youtube.com/user/alietteBrasileira

www.nattstad.se/BabySenorita

http://www.facebook.com/home.php?#/profile.php?ref=profile&id=782595303

KOMMENTERA GÄRNA OM DU FÖLJER HENNES BLOGG ELLER INTE !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0