LÄS INTE MIN BLOGG ISF

VET NI VAD ??? DE HÄR E MIN BLOGG JA SKRIVER EXAKT VA FAN JAG VILL O NÄR FAN JA VILL.... JA SÄGER DE IGEN NÄR DU LÄST MIN BLOGG TAGIT ÅT DEJ WELL DÅ E DU VÄL EN AV DE... UPP TILL DIG OM DU TAR ÅT DEJ ELLER INTE.. JA BLOGGAR ÖPPET.... JA SKA VISA EN ANNAN SIDA SOM JA INTE VISAT.... JA KAN SÄGA SÅ HÄR TRO MIIIIG OM DE BEHÖVS... JA KNOCKAR VISSA FITTTEEER.... TRO INTE ATT JA E SNÄLL DONT LET MA CUTE FACE FOOL YA HOES ! JAG KAN VARA EN FAKE ASSS BIIITCH... MINNS NI E ETT AV MINA TIDIGARE INLÄGG DÄR JA SKREV ATT JA SKA VISA EN ANNAN SIDA AV MEJ WELL HÄR KMR NI ATT FÅ SE MER AV DEN ! NÄR JA GER TEBAX DÅ E DE DE VÄRSTA NI KAN TÄNKA ER .. IAF DE HÄR VA INTE DE JA VILLE SÄGA I DETTA INLÄGGET ...DE JA VILLE SÄGA E ATT DETTA E MIN BLOGG, JA SKRIVER HUR FAN JAG VILL.... DE E MINA TANKAR... ACCEPTERAR DU INTE GET THE FUUUCK OUT OF MAAA BLOG... MIN BLOGG E TO DAMN GOOD FOR U ;) FÖR ER SOM KLAGAR....

 



 


MIN BLOGG E MIN BLOGG..EXAKT SÅ SOM JA SÄGER I AM WHO I AM SO WHAT THE FUCK U SEE IS WHAT THE FUCK U GET.....



 

ps. damn va ja längtar tills ja får träffa en viss person igen... om ja bara berättar för honom om vissa grejer som hänt.... and by the way ja blandade in honom ofta när ja va yngre haha ... minns hur folk kom o fjäskade så fort de visste att han e min kusin.. minns hur de bad om ursäkt o sa vi glömer detta... ;) ja kan vara en fitta på 2 sätt my way eller att blanda in folk ;) o en grej till oxå ja känner g... ........ ;) så ja e inte en ängel



MEN ja sjunker inte så lågt E INGEN FEG FIIITTAA SOM  VISSA TJEJER ;) haha sitta o skratta åt vissa grejer... kan säga så här ingen i borås vågar snacka skit om mig om ja blandar in honom ! ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0