MIRAKEL: MIN BABY E BRA IGEN

först av allt så är jag så jävla tacksam för att älsklingen är frisk han föddes inte me ovanliga sjukdomen utan fick de när han va 1 år... denna sjukdomen är väldigt väldigt ovanligt ! de går inte o botas.. jag bad varje dag under hans 6 år... äntligen så fick jag ett svar där ja ville höra ! ett mirakel har ett han är frisk och behöver inte ta blod prov varje dag ! sjukdomen är ett ovanligt hjärtsjukdom.. tex om han ramlar o slår sej o han blöder då kan de vara jävligt farligt just därför fick han ALDRIG anstänga sej.. han kunde gå ner i vikt som fan.. men nu e min baby frisk..



MIN MOSTERS SON  ! JAG SER HONOM SOM MIN LILLE BROR !



så fort ja e hemma så ska ja ta o ringa de !!! hans mammi hade hämtat honom ifrån skolan han hade stannat upp å tagit djupt andetag och han hade sagt att han saknar mig



jag har jätte nära kontakt med han och hans syrra... de sägs så här om man fått kärlek av nån sen barndomen så blir man exakt sån när tex din moster elle faster får barn.. de konstiga e ja e bara sån till min mosters barn

älskar min älskling han har sån stor respekt för o vara ett barn tro mej finns vissa "vuxna" som inte alls respekt.. NI BORDE LÄRA ER IFRÅN DENNA LILLA PRINSEN världens bästa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0