MY NEW WORK: DANSCENTRUM I JÖNKÖPING

som ni vet så hade ja möte med medborgarskolan i jönköping idag... ja satsar sten hårt på detta... därför tänker ja säga upp mig ifrån de 2 jobben ja har nu... hoppas på att hitta lägenhet snart så ja kan flytta för i jan kmr ja att hålla i mina dans kurser... nästa ons ska vi iaf träffas igen o planera lite mer .... ska bli jätte roligt =) de tyckte om mina ideer.... ja e sån e inte blyg när de gäller vissa grejer tex som denna ja kom me förslag... o de gillade de.. ni får reda på mer när de närmar sej =)

 

 

helt ärligt så hinner ja inte göra mer än att va i studion jätte ofta o plugga ... ja har bestämt mig iaf.. ska säga upp mig ifrån de 2 jobben.. börjar jobba på DANSCENTRUM i jan :D

 

 

har ni förslag på vad de ska heta ?? antingen så kmr ja att köra tex bollywod/dancehall elle va de nu e ja kan hehe...i 3 grupper...eller så ska ja ha en kurs namn så som ja har nu till studiefrämjandet DANS MIX då dansar vi kanske 4 veckor... dancehall sen byter vi... fattar ni va ja menar ?? haha..ja e bra på att förklara dåligt anyways på TGS heter kursen DANCE WORKOUT.. min fråga till er e ska ja ha olika grupper eller en grupp me olika dans stilar o va tycker ni de ska heta då ? kom gärna me förslag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0