NYÅR

va ska man göra på nyår ? privat fest ? förfesta o sen dra ut ? KRYSSNING eller ÅKA BORT ? ja har funderat på de faktiskt.. haha ja ja vet ja e lite tidigt ute me saker o ting.. har redans börjat leta efter shoes, dress, jewelries & a nice purse... har hittat lite nice stuff..gäller o bestäma mig bara.. i år ska ja inte shotta..ja drack fan ren i år ja e van.. men nu räcker de me sånt.. ska vara me min bebiiiss o nära vänner iaf ! tror att hemmafest e roligaste..faktiskt.. käka..dansa..förfesta.. o sen dra ut.. de skulle inte skada me kryssning eller åka bort hahaha ja har blivit jävligt lätt påverkad !!!! de får bli champagne all night haha o en shott ;)

Kommentarer
Postat av: emmelie

funderat på en sak ett bra tag. är inte det jobbigt att inte kunna ha kontakt med din killes familj? att situationen är som den är menar jag. menar nu inget illa så sätt utan jag undrar mest, så ta det inte på fel sätt, hejsan svejsan

2009-11-22 @ 16:04:37
Postat av: shorty

självklart så e de de... men ja kan inte tvinga de o ha kontakt me mej liksom.. hoppas allt e bra me dig o bebisen ;)

2009-11-22 @ 16:10:35
URL: http://shortytheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0