SANNINGEN

jag har haft ideer till bloggen ett väldigt bra tag sen ett år sen till o me... alla som känner mig vet hur lat ja e o att ja verkligen inte tar tag i saker.. men som ni ser så har ja börjat me intervjuer.. me att skriva sanningen om mitt liv... ja har skrivit om mode va mode bloggare på en hemsida.. så börjar ja skriva igen va inte förvånaaaddd.. dagens råd ploppaaade upp när ja o en kompis hade snack om bloggar i blogg världen.. ja älskar personlig utveckling.. o citater/ordspråk.. de har ni oxå me i bloggen... MEN en sak har en underbar o söt tjej inspirerat mig att göra o de e GÄSTBLOGGARE !!! ja e stolt lyckats göra massa grejer ikväll när de gäller bloggen... i veckan så börjar min första GÄSTBLOGGARE att blogga här @ shortys blogg..

 

 

PS. DEN SOM INSPIRERAT MIG TILL DETTA.. JA SÄGER MER EFTER JA FÅTT FÖRSTA INTERVJUN MED HENNE.. AVSLÖJAR INGET ALLS ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0