TÄVLING FÖR ALLA: DIN EGEN LÄNK PÅ MIN HEMSIDA

ni vet väl att ja har hemsida ? imon kmr de att vara offecieeeelt ! ja menar ja kmr att ha egen adress till sidan..anyways vill ni sammarbeta ?? eller vill ni ha egen länk på min sida så ska ni skriva kommentar eller maila mig vf just du ska vinna ... MEN DE E INTE ALLT..SÅ ENKELT E DE INTE... du ska även veta vissa grejer jag gått igenom positiv/negativ.... och även vad jag vill medela till alla mina läsare ... nått jag har de som special inrikting i skolan fast de har ja nog inte sagt... läs bloggen kolla kategorierna så vet ni




N BY THE WAY JAG HAR 500-800 SIDVISNINGAR PÅ HEMSIDAN ! http://shorty.hemsida24.se/



PS. FÖRSTA PLATS FÅR EGEN LÄNK PÅ HEMSIDAN
ANDRA PLATS FÅR EN NICE DRESS IFRÅN GINA TRICOT VÄRDE 200:-



TÄVLINGEN HÅLLER PÅ I EN VECKA



PS. ENDA GREJEN SOM FATTAS MED HEMSIDAN DE E REKLAMER O DE KMR....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0