VILL INTE SE MIN SYRRA BLI ÄLDRE

haha de låter sjukt va? men ja menar de.. vill inte se min syrra bli äldre.. well imon så ska hon iaf besöka 2 gymnasie skoler i borås... viskastrand & sven eriksson gymnasiet... hon vill bli architekt min dukkttiiaa älskling !

 

hon e grym på att rita får lägga upp nått av saker hon ritat i helgen så får ni döma :P

 

 

anyways snart börjar de

- ja vill festa

- oh han e såå jävla söööt

- ute sent

 

 

 

haha ja villlll inte :( de e så svårt å inse nu e hon ganska stor liksom... ja menar ja o hon e sååå HIMLA NÄRA vi pratar om ALLT... hon e mogen för o vara 15... ja menar hon visste om min sitation som hände under nyår.. hon sa inget inte ens till mig :S vet inte hur hon fick reda på de... ja ska ta o öppna mig mer i bloggen.. ja känner de ..just för att ja har så mkt grejer i huvudet som springer runt som ja vet inte vad... BLOGGEN E DEN JAG VERKLIGEN KAN SÄGA ALLT UTAN ATT JA FÅR HÖRA DU FÅR INTE SÄGA SÅ..DU FÅR INTE BLABLA

 

 

 

FUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCKKKKKKK ER LÄÄÄSSSS INTE MIN FUCKING BLOGG OM NI KÄNNER OH MEH GUUUD TITTA VA HON SKRIVER..OOHHH ME BLABLABLAAAA

BLOGG E PRIVAT BLOGGA GÖR MAN PÅ SITT SÄTT JA HAR MITT, DU HAR DITT, ALLA HAR SITT THATS IT ! Å EN SAK OXÅ KAN INTE FATTA ATT JA E TVUNGEN O SÄGA DETTA HAHA.. MEN IAF NI SOM TAR ÅT ER FINE TA ÅT ER INTE MITT FUCKING JÄVLA PROBLEM ...EN SAK SKA NI HA KLART FÖR ER JA SYFTAR INTE PÅ NÅN NÄR JA SKRIVER MINA INLÄGG UTAN PÅ ALLMÄNHETEN SO FUUCK OFFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0