10 STEG TILL INRE UTVECKLING

Hur uppnår man inre utveckling egentligen ? för mej så uppnår man de helt enkelt på de sättet man lever sitt liv alltså de man vill ha i sitt liv. Inre framgång är när man är ärlig mot sig själv och lyssnar till sin inre röst och kollar vad man egentligen vill göra. som sagt de e bara DU som vet de och ingen annan !


HÄR ÄR MITT RÅD TILL ALLA DETTA HAR JA SJÄLV TESTAT SKRIV UPP ALLA DE HÄR 10 STEGEN TILL INRE UTVECKLING SEDAN SKA DU HA DE ÖVERALLT SÅ DU PÅMMINS HELA TIDEN.. TEX VID SÄNGEN , VID SPEGELN , VID TVN ALLTSÅ ÖVERALLT !



  • JAG INSER ATT JAG ALLTID HAR ETT VAL
  • JAG ANVÄNDER DET FÖR ATT VÄLJA MINA REAKTIONER OCH ATTITYDER TILL DE SOM SKER
  • JAG ACCEPTERAR MIG SJÄLV HELT OCH FULLT
  • JAG VÄRDERAR OCH UPPSKATTAR MIG SJÄLV
  • JAG VÅRDAR OCH TAR HAND OM MIG SJÄLV
  • JAG SÄTTER "GRÄNSER" MOT MIG SJÄLV OCH ANDRA
  • JAG SER TILL ATT GÖRA GODA OCH ROLIGA SAKER
  • JAG BRYR MIG OM MIG SJÄLV OCH OM ANDRA OCH JAG SER TILL ATT JAG OCH ANDRA HAR DET BRA
  • JAG KAN TA EMOT VÄNLIGHET, GÅVOR OCH NJUTA AV LIVET
  • JAG DELAR GLÄDJE OCH LIVETS GÅVOR MED ANDRA









  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0