ALL ENERGI E TEBAX

Äntligen så e ja back on track när de gäller bloggen VART SÅ LAT har så väldigt mkt o bjuda på.. videobloggar ifrån o me ons haha... sen e de nya intervjuer... nya råd inom personlig utveckling.. o så har ja en grej o avslöja jag väntar på en speciell mail ;) avslöjar inget mer förräns ja fixat allt :D



anyways nu ska ja ta o plugga lite sen däcka STUDION INNAN WORK IMON...



Intervjuer som är på g:

  • DJ SOM JOBBAR ÅT TV4
  • 2 ST PARTY FIXARE SOM VET VART DU SKA FESTA O HA DE SUPER NICE
  • BARTENDER
  • BLIVANDE LÄKARE SOM ÄVEN ÄR FÖRFATTARE SKRIVIT BOKEN MVG I ALLT OCH ÄR AKTUELL MED EN NY BOK
  • 3 FÖRRE DETTA MISSBRUKARE (SKA SE TILL O FIXA DE 2 LIVE)
  • DANSARE (super hemligt)
  • MUSIC PEPOLE


  • HAR EN HEL DEL JAG MÅSTE SKICKA MAIL OCH FRÅGA OM DE VILL STÄLLA UPP PÅ INTERVJU SÅ PÅ TORS SKA JAG HA HELA DAGEN ÅT MIN BLOGG ! HAR SÄKRT GLÖMT EN HEL DEL PÅ INTERVJU LISTAN HEHE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0