ÄNTLIGEN: DE E STOLTA ÖVER MIG

jag har haft väldigt stora problem me min pappa.. men nu e allt mkt mkt mkt bättre.. ja älskar min famij över allt annat... o tro mej ja lyssnar på deras råd för ja vet efter alla misstag ja gjort så har de alltid varnat mej and guss what de har haft rätt.. men vi människor är så nyfikna vi måste göra saker o ting för o lära oss ... misstag är tilllåtet i livet ! ingen person slutar göra misstag alla gör misstag även om man e 50 år ! de e en hel del av livet... anyways mina föräldrar o mina syskon är så stolta över mej ! de visar mej verkligen stöd de har inte de gjort innan när de gäller dans/skåderspeleri & musiken !



JAG ÄR SJÄLVLÄRD INOM DANSEN... KLART MAN DANSAT LITE HÄR Å DÄR MEN ALDRIG SÅ ATT JA TAGIT KURSER..MEDANS ANDRA TAR KURSER O ÄNDÅ HAR DE SAMMA STEG TYP... SETT DE IFRÅN MASSA DANSLÄRARE... DÄRFÖR SÅ BLIR DE STOP FÖR MEJ JA KAN STÅ I STUDION O INTE KOMMA PÅ NÅTT ALLS IBLAND SÅ GÖR JA EN 10 MINUTERS DANS PÅ 1 TIMME..LIKSOM



JAG HAR VART LAT NÄR DE GÄLLER MUSIKEN MEN NU E DE PÅ GÅNG IGEN NYA LÅTAR ...SOM JA SKA SKRIVA ME EN KOMPIS OCH KOMPISEN HAR REDAN BEATS IFRÅN ................. MER SÄGER JA INTE




JAG HAR FÅTT KÄMPA ME FAMILJENS NEJ ANGÅENDE DANS/SKÅDERSPELERI & MUSIKEN



JAG HAR PRECIS BLIVIT ERBJUDEN JOBB I JÖNKÖPING SOM DANS LÄRARE




JAG JOBBAR FÖR STUDIEFRÄMJANDET OCH TGS SOM DANS/SKÅDERSPELERI/WORKOUT LÄRARE




JAG GÅR PÅ MASSA KURSER SOM ÄR BRA FÖR MIG OCH SOM FAMILJEN TYCKER E BRA FÖR MIG



MAMMA TYCKER ATT JA SKA BÖRJA LÄRA UT PRIVAT EFTERSOM DE GÅR SÅ BRA FÖR MIG OCH ÄVEN KANSKE STARTA EGET MEN JA VILL ANNAT NÄR JA VA FÖRRVIRAD O DEPRIMERAD SÅ VA MINA PLANER PÅ ATT STARTA EGET INOM DE HÄR OMRÅDET OM DE INTE BLIR USA MEN NU VET JA ATT DE KMR BLI USA ! SÅ ENVIIIISSS E JA !!!




MEN JA SKA BÖRJA LÄRA UT PRIVAT... SKA UPPTADERA MIN HEMSIDA I VECKAN SEN SÅ FÅR VI SE HUR MÅNGA INTRESSEN DE DYKER UPP I MIN MAIL BOX HAHA....



ETT FÖRETAG SKA BOKA IN MIG ... DE HADE BOKAT MIG IFRÅN JOBBET MEN JA KUNDE INTE DEN DAGEN TYVÄRR...



SÅ DE GÅR BÄTTRE Å BÄTTRE...



 

SIST MEN INTE MINST DE GÅR VÄLDIGT BRA FÖR MEJ ME PLUGGET OXÅ =))))))))))))) JA HAR SÅ MKT STÖD NÄR DE GÄLLER SKOLAN....



ÄLSKAR ER ALLA SOM TROR PÅ MIG OCH SOM FINNS DÄR FÖR MIG O STÖDJER MEJ !!!



TACK SÅ JÄVLA MKT !



HAHAHA HELA DE LÄT SOM OM JA HADE VUNNIT POKAL ELLE NÅTT ? HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0