BÄSTA JOBBET

har ja sagt hur TACKSAM jag e över mitt jobb ? mitt jobb är världens bästa... älskar mitt jobb så jävla mkt !! ska berätta hur allt gick till... jag tog steget själv faktiskt.. frågade om de hade ledig tjänst som dans/skåderspeleri ledare.. först så dissade TGS mig.. sen hörde de av sej i aug .. så några månader har ja jobbat för de.. STUDIETRÄMJANDET BÖRJADE JAG DIREKT.... och samma sak me denna HUSKVARNA JOBBET de fick ja ett JA direkt FAST DE HUSKVARNA JOBBET FÖR STUDIEFRÄMJANDET BLEV JA ERBJUDEN..... :D de ja älskar me jobbet de e att vi åker runt.. vi får lära oss så mkt grejer.. föreläsningar... allt allt.. ja fick reda på en underbar grej av min chef haha... nämligen att man ska få anmäla sej till kurser själv.. de finns masssssa kurser.. allt man kan tänka sig... fyfan de här ska ja njuta av.. ja ska börja me o anmäla mej till några kurser.. ja har tänkt på stresshanterings kurs.. och ledare kurs... då de skickar iväg oss ledare .. på att göra olika träningar o lära sej olika grejer inom just "träning" fyfan va kul cant stop smiliiiiin haha



JAG ÄLSKAR SISU DE E DE SOM STÅR FÖR ALLA KURSER SOM VI FÅR GÅ PÅ ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0