DAGENS PLANER+TANKAR

Well e fortf vaken.. har en hel del o göra ida.. som tur e ...e de inte "göre ute tjänster"


  • ringa comhem (kontraktet går ut tänkte fixa mej trådlös internet istället nån som vet nått som e snabb laddar hem mkt musik o filmer)
  • dra till apoteket o hämta ut min medecin ja har låg ämnesomsättning... goggla upp så kmr de mer info  anyways sen ska ja träffa älsklingen för en fika
  • ringa till skolan (min lärare har fixat en klient till mej tydligen ska bli kul o träffa honom/henne) men ja vill ha flera vi måste ha flera haha..
  • blogga/plugga
  • förbreda mig inför tisdagen fucked up day kmr de vara hört så jävla mkt om gastroskopi aså
  • ringa min psykolog som ja inte besökt på länge.. som ja sa ja e stark nog för att hantera saker o ting andledningen för att ja tar upp kontakten me henne e att ibland så behöver man prata men en profs spec om man lider av manodepressssiv... de behöver inte betyda att man e deppig elle nått sånt..ja får gå for free so why not just do it tills man känner ne nu räcker de... right bitches ? haha
  • funderar på att lyssna på läkarens ord.. de här va deras ord till mig ... du får absolut inte sluta med din depression/ångest medecin annars hamnar du i en riktig djup håla .... ja e nybliven positiv människa som nyligen lärt mej att hantera vissa problem o att må jävligt bra för de e ja värd efter minst 10 år ...

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0