DE VISSTE NI INTE VA

jag o göra ny account hela tiden... shit happens då blir de så att man gör nya hela tiden haha... då menar ja me att man glömmer lösenord, eller annat skit..




JAG HAR:



  • 7 ST MAIL ACCOUNT hahaha.... använder 3 av de bara ! har en för familj o släktingar bara ! en för jobb o skolan o en för nöjes skit... tex du har fått ny kommentar i youtube haha eller annat skit.. ah ya´ll get it
  • 3 ST FACEBOOK ACCOUNT .... en av de för familj o släktingar, andra för vänner, 3dje kunde inte byta namn nu heter jag JAG ÄR BÄST där så fick fixa mej en ny... :/
  • 2 ST YAHOO sist ja va online där va för 3 år sen haha...
  • 2 NATTSTAD account... använder inte ens den andra... vet inte ens lösenordet till de
  • 1 MYSPACE account
  • 1 BLOGG.SE account
  • 1 VIVAKURDISTAN account hahaha... har kvar den pga en kompis
  • 2 st PERSIA account... om de nu heter så.. minns inte ha ha
  •  

    har säääääkert glömt flera som ja aldrig e online på ! nu märker ni hur utråkad jag e




    ja tänker göra nya om ja inte minns lösenordet hahahha de lovar ja ;)



    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0