DETTA ÄR DU VÄRD

de här övningen är väldigt bra om man har dålig självkänsla/självförtroende...eller om man vill "höja" sin självkänsla/självförtroende...



SKRIV UPP DETTA SÅ DU KAN SE DE ÖVERALLT..TEX I HELA LÄGENHETEN... I BILEN..



SJÄLVFÖRTROENDE - Jag kan bli vad som helst jag önskar att bli. Jag vet att jag kan förverkliga vilket mål jag vill genom planering och självmotivation. Jag känner min tillit til min egen förmåga



SJÄLVKÄNSKA - Jag är en värdefull människa, jag duger precis som jag är och jag är stolt över de jag tycker om att vara mig själv .


STEG 2:

  • Jag litar på mig själv
  • jag behöver inte oroa mig allt löser sig till de bästa
  • jag välkomnar förändring
  • jag mår bra och växer att ta ansvar
  • jag sover gott på natten
  • jag är älskad
  • jag är modig, klok och hur härlig som helst
  • jag ser de positiva hos människor
  • jag förtjänar att lyckas och må bra
  • jag vet vad som är bäst för mig själv
  • jag är viktigast i mitt liv
  • jag känner tillit för mig själv (väldigt viktigt)
  • jag är den jag är och ska fortsätta vara mig själv
  • jag är positiv


kmr inte på mer :P men alla mina älskade läsare ska få en enkel personlig utveckling uppgift av mej i veckan haha... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0