DU ÄR VÄRD DETTA

jag tycker att alla vi människor är värd bra saker... nu snackar vi inte om idioter som våldtar o ja vet inte vad.. de e värd att ruttna i helvetet o dö långsamt haha..anyways här kmr några tips du kan träna på för att få bättre självkänsla/självförtroende 


  • jag är trygg i mig själv i varje situation
  • jag är omtyckt när jag lyckas (jag kan lyckas med allt om jag bara vill)
  • jag behandlar mig själv och andra med ömhet och respekt
  • jag är värd allt livets gora
  • jag är värdefull
  • jag har ett rikt inre , jag är glad trygg och omtyckt för den jag är inte för den jag borde vara
  • uttryck alltid dina känslor (alla har egna åsikter inget fel med de)
  • ha tid för dig själv
  • ändra dig om du känner för dig ! lär dig säga nej och ja
  • gråta, visa känslor
  • träffa dina vänner och nytt folk
  • säga till när man inte förstår , våga fråga FRÅGAR MAN INTE DE E DÅ MAN SKÄMMER UT SIG




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0