FÅTT MIG O BLI HEL IGEN

ja ska ta o dela me mej lite punkter som ja tycker hjälpt mej väldigt mkt under de här ca 4 månaderna..tro de elle inte ja har aldrig mitt liv haft självkänsla elle självförtroende.. men nu har ja de ...



 

  • PERSONLIG UTVECKLING BÖCKER
  • FÖRELÄSNING OM PERSONLIG UTVECKLING
  • PROMENAD
  • TID FÖR MIG SJÄLV
  • POSITIVA PAPPER I HELA HEMMET SÅ JA SER O BLIR PÅ MINND TEX JAG ÄR VÄRD ATT VARA LYCKLIG, JAG ÄR VÄRD ATT LYCKAS OCH FÖLJA DE JAG VILL GÖRA
  • STÖD HAR GJORT MEJ VÄLDIGT STARK, HADE INGET ALLS INNAN PGA LITE GREJER MEN NU HAR JA VERKLIGEN STÖD


Va mer kan ja säga er... tro mej personlig utveckling gör en sån jävla skillnad... se till o försök o göra alla uppgifter även om de e svårt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0