FINN DIN DRÖM

Som ja sagt tidigare inga drömmar är "dumma" eller  "konstiga" de e normalt och ha drömmar.. och för att ta reda på vad som är din dröm kan du ta och fråga dig själv...


  1. vad får dej att känna dig levande och  yngre än va du vanligen gör ?
  2. vad ökar din puls och får din kreativitet att slå "volter" ?
  3. när va de som du senast kände dig lyckling ?
  4. vad skulle du vilja göra om du inte behövde arbeta för att försörja dig ?
  5. vilka önskningar dyker upp igen och igen hur mycket du än försöker att strunta i de ?
  6. när känner du de som om du kopplade upp dig till något stort och bara fick obegränsat med energi ?
  7. vad tyckte du om att göra som barn ?
  8. vad längtar du efter ?






Jag kan ta och vara delaktig i detta oxå... detta har ja tränat på flera ggr..genom att läsa massa personlig utveckling böcker... anyways



min svar på fråga nr 5 är...  att jag vill flytta till usa satsa på skåderspeleri och musiken och jobba at the same time.. som ja går på massa auditons... de e inte lätt men som sagt vill man nått så får man fucking de de e så enkelt fuck va alla säger ...fuck va alla tänker... do it your way.... and i fucking will do it my way trust me !



min dröm e att flytta till usa o när ja väl gjort de så ska ja ta tag i mina andra drömmar
där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0