FÖRÄNDRING

detta är oxå ett sätt att hantera stress..check this out


  • sluta att "springa"  omkring överallt , sluta att leva efter klockan och varva ner. De finns bara 168 timmar i veckan och de kmr aldrig att förändras.
  • koncentrera dig på en uppgift i taget som ni hört så finns de någon som kallas för A, B & C BETEENDE jag tillhör A gruppen men detta kmr jag till sen anyways jag har ofta många bollar i luften och ibland så händer de att de blir lite svårt o avsluta vissa saker.. därför försöker jag att lugna ner mej
  • lär dig att vänta tålamodigt när de behövs
  • försök att undvika situationer som du finner irriterande
  • utsätt inte dig själv för onödiga deadlines , undvik att fylla almenackan med tider som ligger alldeles intill varandra
  • bli inte arg över saker du inte kan styra
  • lär dig att koppla av (de finns massa alternativ unna dej med massage, resa, promenad, yoga eller annat som d känner passar dej att koppl av)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0