FÖRHÅLLANDE: MAN MÅSTE ANPASSA SIG

jag har tänkt på detta en hel del.. jag har själv sett de av egna erfarenheter.. när man har ett förhållande o man bestämer sej för att förlova sig..gifta sig.. så blir de oftast så att man måste anpassa sig efter tjejen elle killen nu ska ja förklara va ja menar.. ja menar att tex så umgås man mkt me killens familj o släktinar eller så e de tjejens familj o släktingar ...vf ja vet att de e så de e för att vi har så olika blandade i vår släkt..svenskar, iranier. araber, ryssar, amrikaner & ifrån tyskland även...  tro mej haha anyways då har de vart så att killen elle tjejen umgås helt o hållet me tjejens släktingar o familj helt ...elle så e de tvärtom... de behöver inte alltid vara så men just i min släkt så går de till så... ja tycker att man ska umgås me bådes familj och släktingar ...



de i usa umgås mer med  "vår släktingar" alltså deras fruar e amrikaner.. de umgås mer me kurdiska gänget haha.. de i tyskland gör samma sak.. de i svergie håller sej till killens familj o släktingar..



ja har alltid tyckt att svenskar e kalla av sej de märker ja på min kusins man ...de bor i borås o vi har träffats 3 ggr på 6 år .... de ska inte va så... man ska blanda sej i ..man ska va social ..man ska göra saker tillsammans...



fan va kul de e i usa.. snackade me min farbror för ett tag sen.... han ba vi ska hyra stuga o alla ska samlas.. tänk er så jävla kul...massa olika mat, massa musik, massa olika åldrar... vf ska man ha de "ensamt" när man kan vara så många o ha de kul ??? i just dont fucking get it....



ja hoppas på gud att de inte blir så när ja förlovar o gifter mig... ja ska se till att de inte blir så ! ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0